Re: Zapytanie w sprawie starocia

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 11:27:23 MET

JL wrote:
> Czy to jest coś warte? Czy to jakiś złom pochodzenia hipermarketowego z
> dodatkami? Dodam, że jest to z biura geodezyjnego.

To jest przyzwoity komputer, nadający się doskonale do codziennych zadań
(wliczając amatorską obróbkę zdjęć) za wyjątkiem grania w nowsze tytuły.
Niezła płyta, niezły zasilacz, pojemne i dość szybkie dyski. System -
wedle uznania, ja proponuje winxp. Można w tym cudzie zmienić procesor na
znacznie szybszy (choć nie jest powiedziane, że obecnie siedzi tam duron -
nie wiem jak w przypadku tego gigabyte, ale niektóre płyty źle
rozpoznawały procesor jeśli miał on np. zaniżone taktowanie fsb).

k,