Re: sli crossfire podstawy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 04:28:28 MET

Proces BETON <BRAK@mejla.pl> zwrócił błąd:

> Chce w przyszlosci rozbudowac o drugą karte grafiki
> w trybie SLI, lub Crossfire
> Z tego co wiem to dwie rózne technologie wiec czy jeżeli chce kupić procesor
> core2duo z gniazdem 775 - to płyty głowne są produkowane w wersjach SLI lub
> crossfire?

Jest AFAIR tylko jedna płyta intela z SLI i Crossfire pod c2d. Ale nie
775 a 771... Czyli trzeba mieć bardzo dużo gotówki żeby się w to bawić.
Albo kredyt pod zastaw domu. Zdecydowanie więcej niż się opłaca.

Pod c2d i SLI kupujesz płytę z chipsetem nvidii - im nowszy tym lepiej.
Pod c2d i crossfire kupujesz płytę z chipsetem intela.

Można jeszcze użyć kart nvidii w trybie dwa lub trzy GPU ale nie SLI
(jedna karta będzie liczyła fizykę w nielicznych grach które to
umożliwiają) na płytach z dowolnym chipsetem pod c2d, ale na razie to
raczej niezbyt popularne. I może nigdy nie będzie, jeśli pewna firma nie
sypnie groszem pewnym wydawcom.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8