Re: Jaka grafika <=50W

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 04:14:14 MET

Proces MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> zwrócił błąd:

> Aż sprawdziłem to co piszecie - do niedawna miałem GF7800GS i ten miał w
> BIOSie 3 profile napięć/taktowań. Zmieniłem w ramach cięcia kosztów na
> GF8600GT pasywny od ASUSa no i rzeczywiście - w BIOSie wg NiBiTora jest
> tylko 1 profil taktowania i 2 profile napięcia (nie wiem czy się
> przełączają). Karta ma chłodzenie pasywne, ale póki co nie było żadnych
> problemów.

Sprawdziłem wszystko na czym mogłem łapę położyć, faktycznie
niemodyfikowane, znaczy niby najbliższe "ideałowi nVidii" karty serii 8
i 9 mają po jednym profilu napięć - zwykle Extra albo 3D. VIDów mają
więcej, choć to nie ma znaczenia dokąd nie zmodyfikuje się działania.
Dopiero GTX200 mają jak trzeba.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8