sli crossfire podstawy

Autor: BETON <BRAK_at_mejla.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 11:18:36 MET

Witam
Składam komputer
Chce w przyszlosci rozbudowac o drugą karte grafiki
w trybie SLI, lub Crossfire
Z tego co wiem to dwie rózne technologie wiec czy jeżeli chce kupić procesor
core2duo z gniazdem 775 - to płyty głowne są produkowane w wersjach SLI lub
crossfire?
Chciałem kupić radeona 4870, - wiec musze szukać płyty głownej obsługujące
crossfire, ?
Czy oba gniazda muszą być w wersji x16 - bo widze płyty gdzie w drugim jest
x8 - Musi być oznaczenie w specyfikacji SLI lub Cross- Czy samo posiadanie dwóch
gniazd jest warunkiem wystarczającym.
Czy taka płyta sie nadaje ?