Re: [dysk twardy] Kill Disk i Seagate FreeAgent Pro

Autor: Mariusz <mni.CUT_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 15:53:09 MET
Message-ID: <gfk3cj$ie5$2@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

SCHAUer pisze:
> Aby pozbyć się wszystkich danych z dysku, przed oddaniem dysku do
> reklamacji,

> PRÓBY ROZWIĄZANIA PROBLEMU:
> włączanie i wyłączanie dysku - bez rezultatu;
> restart systemu - bez rezultatu;
> podłączenie dysku do innego komputera: system zainstalował dysk,
> niestety eksplorator windows nadal nie widzi dysku.
>
> PYTANIE: co zrobić, aby można było normalnie korzystać z dysku?

Zdecyduj się, czy chcesz korzystać normalnie z dysku czy też oddać go do
reklamacji.

M.
Received on Fri Nov 14 16:00:04 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Nov 2008 - 16:51:04 MET