Problem z uzyskaniem francuskich liter

Autor: Benek <benetto_at_[usunto>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 15:44:30 MET

Witam.

U¿ywam polskiej edycji Windows xp Professional i MS Word 2003. Mój
problem polega na tym, ¿e chce pisaæ w MS Word oraz innych programach do
pisania tekstów francuskich liter. Jestem studentem filologii romañskiej
i jest to dla mnie pal±cy problem.

Ustawi³em amerykañski miêdzynarodowy oraz mam na pasku jêzyk polski
programisty wybrany, jako domy¶lny. Problem polega na tym, ¿e czasem,
kiedy piszê po polsku jêzyk przestawia siê na amerykañski
miêdzynarodowy, a akurat chce pisaæ po polsku.

Po uruchomieniu Worda zmieniam jêzyk na pasku na francuski i nie mogê
uzyskaæ pe³nych znaków z francuskiego alfabetu. Nie wiem gdzie
pope³ni³em b³±d w konfiguracji, ale nie mogê pisaæ wygodnie po
francusku, aczkolwiek wiem, ¿e taka mo¿liwo¶æ istnieje.

Kolejn± wa¿n± dla mnie kwesti± jest sprawdzanie pisowni podczas
wprowadzenia francusko jêzycznego teksu w MS Word, tak jak to ma
miejsce, gdy siê piszê po angielsku.

Dziêkujê za pomoc