Re: PC < 50W ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 02:31:21 MET

doom3 pisze:
> Powiem tak, ten procek pobierze w stresie ok 90watow a gdzie reszta gratow?
> O ile nie podniesiesz napiecia na nim, bo cos wydaje mi sie, ze napicia w
> biosie masz na auto i jak podkreciles procka to wysrubowal Ci volarz do 1.3V
> (wtedy procek zje juz ok. 110W) no ale to juz mniejsza, bo wciaz nie wiem,
Nie podnosi sie, bo ta płyta chyba nawet nie ma regulacji biosowej
napięcia (nawet nie szukałem), procek jest praktycznie zimny. Jest
chłodzony prawie-pasywnie.
http://sibi.drut.org/images/matx/IMG_1704.html
http://sibi.drut.org/images/matx/IMG_1700.html

> skad Ci sie wzielo z calym tym suffem co podales, ze komp "ciagnie" Ci tylko
> ~90W przy full load... to jest, no jakby Ci to powiedziec delikatnie
> niemozliwe... czym to mierzyles ?

Volfcraft/Conrad energy check 3000 (a moze 5000? napisy mu się już
starły). Taki miernik "wtyczkowo-przelotowy" pokazujący moc, cosinus,
prąd, napięcie, i inne parametry pobieranej energii z 230v AC