Re: PC < 50W ?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 21:42:52 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:gfi2qg$f3t$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Napięcia nie ruszałem. Jak podałem - obciażenie zmierzone 90W przy pełnym
> obciążeniu. Przy TotalniePełnymObciążeniu - tzn płytka się rozpędza w dvd,
> dysk mieli itd - bywa że skacze do 95-98W. Rejestrator zanotował "peak
> max" 125W ale to może być prąd zaraz po załączeniu zasilacza a nie poboru
> podczas pracy.

Powiem tak, ten procek pobierze w stresie ok 90watow a gdzie reszta gratow?
O ile nie podniesiesz napiecia na nim, bo cos wydaje mi sie, ze napicia w
biosie masz na auto i jak podkreciles procka to wysrubowal Ci volarz do 1.3V
(wtedy procek zje juz ok. 110W) no ale to juz mniejsza, bo wciaz nie wiem,
skad Ci sie wzielo z calym tym suffem co podales, ze komp "ciagnie" Ci tylko
~90W przy full load... to jest, no jakby Ci to powiedziec delikatnie
niemozliwe... czym to mierzyles ?

--
doom3