Re: Tracer Hellfire 450W. Podobno słaby,ale do starszego sprzętu może...?

Autor: tutam <tutam_at_tamtu.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 11:56:02 MET

Dnia Wed, 12 Nov 2008 15:53:07 -0800 (PST), hose_morales napisał(a):

> Witam,
>
> Nieco przejrzałem archiwum i poza propozycjami w okolicach
> 200zl,znalazłem coś na temat tego zasilacza.Piszą,że sie nie
> nadaje,więc chciałem sprecyzować pytanie.
>
> Czy Tracer Hellfire 450W wystarczy na Radeona Saphire 9800 pro 128
> ram?
>
> Nie śmiać się proszę :] niektórzy kupują komputer raz na ruski rok. A
> żeby było śmieszniej chcę sobie pograć w Far Cry. Nie dwa, lecz
> jeden;) Nowym grom odpuszczam.
> Choć w stosunkowu nowy( dla mnie) F.E.A.R grało się na tej karcie o
> [...]

Ja miałem takiego Tracera tyle że 400W i powiem ci, że padał po podłączeniu
do GeForce 6600, jednakże moja karta nie miała molexa z dodatkowym
zasilaniem i prąd brała tylko z AGP. Twój Radeon takie dodatkowe zasilanie
ma jednakowoż zapotrzebowanie na prąd ma dosyć duże i zdecydowałbym sie
jednak na lepszy zasilacz, który potem zawsze można w przyszłości używać z
mocniejszą konfiguracją.
Nie ma "atrakcyjnej ceny" jeżeli masz mieć w zamian niestabilny komputer.