Re: Obciązenie procka 100%?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 12:31:47 MET

Artur(m) pisze:

> U mnie dźwięk nawet przy zacinaniu, OK.
>
> Ciekawi mnie co w tym robi procek, tak w pocie czoła.
> Raczej karta graficzna
> Dostaje sygnał nie kodowany (w sensie nie kompresowany)
> Więc nie wiem co ON tam porabia
>
> Dzięki za info ze to nie tylko u mnie, bobymsię frustrował
> że nie mogę więcej:).

Wyłączcie (w menu Deinterlace) JudderTerminator, wybierzcie w miarę mało
obciążający procesor a dający chyba najlepsze efekty deinterlacer
MoComp2 i będziecie mieli ładny obraz i nieobciążony procesor - u mnie
na E7200@3.3GHz przy samym DSCalerze procesor wchodzi w tryb oszczędny
(mnożnik x6, więc 2100MHz) i w tym trybie obciąża 1 jajko w okolicach
parunastu %.