Tracer Hellfire 450W. Podobno słaby,ale do starszego sprzętu może...?

Autor: hose_morales <aleschiz_at_tlen.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 00:53:07 MET

Witam,

Nieco przejrzałem archiwum i poza propozycjami w okolicach
200zl,znalazłem coś na temat tego zasilacza.Piszą,że sie nie
nadaje,więc chciałem sprecyzować pytanie.

Czy Tracer Hellfire 450W wystarczy na Radeona Saphire 9800 pro 128
ram?

Nie śmiać się proszę :] niektórzy kupują komputer raz na ruski rok. A
żeby było śmieszniej chcę sobie pograć w Far Cry. Nie dwa, lecz
jeden;) Nowym grom odpuszczam.
Choć w stosunkowu nowy( dla mnie) F.E.A.R grało się na tej karcie o
niebo lepiej. Dało się grać po prostu! i to całkiem całkiem.

Zapewne specyfikacja będzie zdatna.

Athlon 2500,
768 ram,planowane dodanie 1gb lub przynajmniej 512.
Płyta jakaś Nvidia...Jakby ktoś się nie zorientował słowa te pisze
kompletny laik.

Wszelkie uwagi mile widziane.

PS. A jeśli ktoś by pytał dlaczego taki model mnie interesuje,od razu
mówię,że ma atrakcyjną cenę.

Pozdrawiam

hose_morales