Re: Jaki wybrać dysk?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 11:16:05 MET

jQ pisze:

> Czy któryś z nich jest Waszym zdaniem wart polecenia. Miałem już dyski
> Quantum, Fujitsu, Seagate i WD, i jak narazie najbardziej bezawaryjne
> były Quantum (ale już ich nie ma) i Caviar.

Szczerze mówiąc, każda firma miała wpadki. Nie można powiedzieć, że
firma X robi dobre dyski a firma Y nie. Ważne jest raczej aby pechowo
nie trafić na wadliwą serię. Kup ten który ma najlepsze warunki
gwarancji. Reszta to i tak kwestia pecha/szczęścia. Jak jesteś pechowcem
i tak źle wybierzesz :)

--
pozdrawiam
Piotr