Re: Jaka grafika <=50W

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 01:19:21 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Aż sprawdziłem to co piszecie - do niedawna miałem GF7800GS i ten miał w
> BIOSie 3 profile napięć/taktowań.

            Bo tak jak pisalem - w czasach GF7 karty nvidii mialy to w biosie
i forceware obslugiwalo 3 profile. Pozniej usunieto obsluge profili ze
sterownikow i w slad za tym praktycznie z kart, poza autorskimi biosami
zwlaszcza w kartach pasywnie chlodzonych. W sumie nie wiem dlaczego nvidia
usuwa kolejne funkcje ze sterownikow, akoro nie przeszkadzaly a niektorzy
zwracali na to uwage i skupia sie praktcznie tylko na grach.

> Zmieniłem w ramach cięcia kosztów na
> GF8600GT pasywny od ASUSa no i rzeczywiście - w BIOSie wg NiBiTora jest
> tylko 1 profil taktowania i 2 profile napięcia (nie wiem czy się
> przełączają). Karta ma chłodzenie pasywne, ale póki co nie było żadnych
> problemów.

            Dobrze ze zmienia napiecie, a znajac temperatury GPU chlodzonych
pasywnie nie od rzeczy jest zmniejszyc taktowanie w 2D "recznie".

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938