Re: Jaka grafika <=50W

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 15:13:06 MET

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> w wiadomości
<news:Xns9B5316DB37F16mbien@127.0.0.1> napisał/a:

> Prime95 Orthos, a dopiero pozniej uruchomilem Furmark. No i po wlaczeniu
> furmarka pobor pradu wskazywany przez licznik wpiety w gniazdko wzrasta na
> R4850 taktowanym referencyjnie o 95-100W. Biorac pod uwage, ze ta karta ma

Jak zmierzyć ów pobór prądu w warunkach domowych, miarodajnie, bezpiecznie
dla urządzeń i sieci (o sobie nie wspominając;) ?

Czy czymś takim, np.:
http://www.allegro.pl/item481057233_licznik_energii_elekt_miernik_energii_watomierz.html

(Aukcja ofkos nie moja :P, podana jako przykład/pytanie, bo informacje o
poborze prądu znalezione w sieci potrafią się tak znacznie różnić między
sobą, że szukam sposobu, jak to zmierzyć samodzielnie...)

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"