Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 15:34:26 MET

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:gfelo6$6aj$1@news.task.gda.pl...

> bardzo byc moze, chodzilo mi tyllko o zasugerowanie ze sa inne drogi do
> osiagniecia takiego celu :)

jasne ze some :) swego czasu pamietam, jak zablokowano eksport konsoli ps2
chyba do iraku, czy iranu czy tym podobnych ;) poniewaz mozna bylo jak
wykorzystac (z racji ogromnej jak na tamte czasu mocy obliczeniowej) do
zbudowania glowicy rakiet dalekiego zasiegu (przetwarzanie obrazu w z kamery
rakiety w czasie rzeczywistym itp) :))) - oczywiscie do konca nie wiem czy
aby nie byl to tylko chwyt marketingowy sony :)

--
doom3