Re: Jaka grafika <=50W

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.to_usun_at_a_to_wykasuj.onet.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 14:28:22 MET

> Ja do tego przez 2 lata na GF7600GT uzywalem ...ATI Tool. Nawet
> oficjalny stabilny 0.26 swietnie radzi sobie z ta karta. Robiz sobie
> profile i najlepiej recznie przestawiasz jak chcesz czasem pograc (przy
> takiej karcie pewnie dosc rzadko, bo gdybys byl zapalonym graczem zapewne
> juz ze 2 razy zmienilbys karte przez ten czas).

Zainstalowałem.
Dziwne, bo przestawianie suwaka "2D" nic nie daje. Muszę przestawiać 3D. Po
zjechaniu z taktowaniem pamięci z 700 do 400 MHz wszystko mi się zawiesiło a
na ekranie rozmazany obraz. Na 500 MHz wydaje się działać ok. Procek
przestawiłem na 400 (z 560). Niżej się boję, żeby znowu czegoś nie powiesić.
Ciekawy jestem, ile prądu bierze ta karta w 2D z takim obniżonym
taktowaniem.

MN