Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: ViRuS <aaa_at_gfdgfd.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 12:35:25 MET

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gfee0k$te4$1@news2.ipartners.pl...

> Z tanich a dobrych do OC: GIGABYTE GA-EP35-DS4 IP35 S775 (ostatnio robilem
> OC na tym na zmowienie... q6600 @ 3,4 Ghz full stable na napieciu 1,4V +
> Arctic Freezer 7)
> Z drozszych to EVGA, podalem wczesniej model.
>
> Do Asusa, mam wielkie uprzedzenie, niedawno posiadalem od nich Striker II
> Formula (calkiek kurcze droga) na NF78 i... bawienie sie podkrecaniem na
> wspolnego... jezeli z ich "mercedesem" sa takie jaka to co fajnego moze
> nas spotkac z tanszymi modelami ?

Hehe, dzieki za wyczerpujace info, nawiasem mowiac wlasnie moj laptuś Asusa
pojechal do serwisu bo nie widzi jednego banku pamieci... Aczkoklwiek musze
uczciwie przyznac ze przez niemal dwa lata dzialal zadziwiajaco stabilnie.
Na palcach moglbym policzyc ile razy mi sie wylozyl. A chodzil bardzo duzo,
czesem 24/7.

Pozdr,V.