Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 12:17:41 MET

Użytkownik "ViRuS" <aaa@gfdgfd.pl> napisał w wiadomości
news:gfed33$ddk$1@news.onet.pl...

> A jakies najlepsze, sprawdzone plyty glowne? chipsety?
>
> Pozdr,V.

Z tanich a dobrych do OC: GIGABYTE GA-EP35-DS4 IP35 S775 (ostatnio robilem
OC na tym na zmowienie... q6600 @ 3,4 Ghz full stable na napieciu 1,4V +
Arctic Freezer 7)
Z drozszych to EVGA, podalem wczesniej model.

Do Asusa, mam wielkie uprzedzenie, niedawno posiadalem od nich Striker II
Formula (calkiek kurcze droga) na NF78 i... bawienie sie podkrecaniem na
niej to jakas porazka, uwalilem bios (blad sumy kontrolnej) nie dalo sie
zadnym sposobem wczytac do niej biosu, plyta jest martwa... po grzebaniu w
necie znalazlem sposob (3x w parapet + 5x w okno) wylacz na 2 godziny,
wyjmij baterie, odlaczaj przewody w kolejnosci itp itd... co ciekawe...
zadzaialo, drugim razem jak uwalilem tym samym sposobem (przez zbyt
agresywne oc) bios, juz niestety sosob podany powyzej nie zdzaialal... i
bylem niemilosiernie wsciekly, bo musial sciagac po raz drugi calosc
chlodziwa z ukladu wodnego itp itd... natomiast support (po polsku) asusa,
to jakies nieporozumienie... temat poruszany przezemnie byl w zasadzie
kosmetyka, no ale jezeli na pudle i na plycie jest logo (republic of gamers)
itp, to jak dla mnie DTS Connect powinien bez problemu na tej plycie
dzialac... i... nie dzialal, czyli nie bylem w stanie kablem optycznym
wypuscic z plyty do aplitunera zakodowane w multichannel glosu z gier, ktore
obslugiwaly wilokonalowosc (np: crysis). Oczywiscie AC3 i DTS w filmach
dzialo bez prolemu po ustawieniu passthru optical, ale co mi po tym jezeli
ja chcialem miec to w grach :/// Support Asusa swteirdzil, ze to wina
producenta driverow do ukladu muzycznego... oczywiscie mam w dupie takie
tlumaczenie, poniewaz pisza ze ta plyta posiada opcje DTS Connect (czyli
multiplexowanie dzwieku multikanalowego w jeden stream i wypuszczenie tego
po opticalu do ampa obslugujacego DTS)... do dnia dzisiejszego uszkodzona
plyta czeka na oddnie jej na gwaracje i nie chce miec z firma asus juz nic
wspolnego... jezeli z ich "mercedesem" sa takie jaka to co fajnego moze nas
spotkac z tanszymi modelami ?

Powyzsze jest oczywiscie tylko i wylacznie moja opinia :)

--
doom3