Re: Jaki wybrać dysk?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 12:20:59 MET

jQ pisze:
> Przeglądałem ofertę w komputroniku i w oko mi wpadły
> następujące modele:

Ten.

> - Seagate 500 GB Barracuda 7200.11 (32MB, Serial ATA II) - 219 zł

Szybki, seeki niezbyt głośnie (choć słyszalne), nie wibruje jak
Samsungi, działające NCQ (daje kopa przy pracy wielozadaniowej), jako
jedyny z dysków z normalnej półki cenowej objęty przez producenta
pięcioletnią gwarancją (skoro innym producentom nie opłaca się "równać w
górę" to coś w tym może jest?).