Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 11:25:59 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:gfdf63$nnj$1@news.onet.pl...

> Podkręcanie procesorów kojarzy mi się z graczami podniecającymi się
> klatkami na
> sekundę, którym nie przeszkadza wentylacja wyjąca jak odkurzacz. Pierwszy
> raz
> słyszę, żeby ktoś chciał podkręcać sprzęt do poważnych zastosowań. Nie
> martwi
> Cię potencjalna możliwość niestabilnego działania?

1. Wydaje mi sie ze C2Q bylby tutaj bardziej na miejscu... nie wiem
oczywiscie czy oprogramowanie autora watku potrafi rozlozyc obliczenia na
4ry rdzenie, ale osobiscie wykorzystalbym uruchomienie programu 2-krotnie i
rozlozyl ich obliczenia na dwa rdzenie per program.

2. Procek to Core2Quad Q6600 revision G0, chlodzony takim na przyklad
cichutkim Arctic Freezer Pro 7, bez problemu z referncyjnych 4 x 2,4 Ghz
uzyskasz 4 x 3,4 Ghz, na chlodzeniu woda mam z niego 4 x 4 Ghz stable..
testowane OCCT na 24 godziny test Mix (cpu + ram), temp maksymalna 65
stopni.

Przyrost mocy przy podkreceniu do 3,4 Ghz to ok. 40%

Oczywiscie do powyzszego potrzebna bedzie dobra plyta glowna... u mnie EVGA
132-CK-NF78

--
doom3