Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: ViRuS <aaa_at_gfdgfd.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 11:58:20 MET

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gfeavn$s1j$1@news2.ipartners.pl...
> 1. Wydaje mi sie ze C2Q bylby tutaj bardziej na miejscu... nie wiem
> oczywiscie czy oprogramowanie autora watku potrafi rozlozyc obliczenia na
> 4ry rdzenie, ale osobiscie wykorzystalbym uruchomienie programu 2-krotnie
> i rozlozyl ich obliczenia na dwa rdzenie per program.

No wlasnie z tym bywa problem, bo tylko niektore algorytmy w niektorych
programach korzystaja z dwoch rdzeni. Dlatego radzej molalbym 2 rdzeniowy
niz 4 rdzeniowy, bo o jednordzeniowych to chyba mozna dzisiaj zapomniec?

> Przyrost mocy przy podkreceniu do 3,4 Ghz to ok. 40%

No i o taki przyrost by mi chodzilo, tyle ze na c2d :)

> Oczywiscie do powyzszego potrzebna bedzie dobra plyta glowna... u mnie
> EVGA 132-CK-NF78

Ok, dzieki!
A tak w ogole to plyty na jakich chipsetach najlepiej sie sprawdzaja w oc
c2d? (dla DDR2). i965 maja jakies wady? bo ponoc dobrze nadaja sie do oc i
sa tanie na allegro. A P35? P45? Zastanawialem sie tez nad plytami Asusa
P5K i P5Q

Pozdr,V.