Re: Co teraz najlepiej sie kreci?

Autor: ViRuS <aaa_at_gfdgfd.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 11:47:08 MET

> Pamietaj, że komputer do obliczen chodzi w trybie 24/7/365 latami.
> Taką stabliność trzeby więc badać do chwilę.
> Naprawdę nikt poważny nie kręci sprzętu do takich zastosowań.

Bez przesady, to sa moje prywatne zastosowania, od tego nie zaleza losy
swiata ;) Zreszta jesli blad by sie zakradl to pozniej latwo to sprawdzic -
np. trafnosc klasyfikacji na grupie danych treningowych bedzie 93% a
trafnosc na dodatkowej grupuie testowej 50% to znaczy ze gdzies jest babol.
Z drugiej strony algorytmy gentyczne ucza sie na wlsnych blegach - nawet
jesli powstani blad to i tak inna droga bedzie probowal dojsc do najlepszego
wyniku! :) Zreszta jak kolega w innym watku wspomnial sa testy stabilnosci -
mozna taki zapuscic na 2 dzien, jesli przejdzie to jest git. No i nie
planuje tego krecic ekstremalnie z cieklym azotem i innymi bajerami,
wystarczy mi "kulturalny" overclocking :)

Pozdr,V.