Re: jaki szybki i trwały dysk kupić?

Autor: ViRuS <aaa_at_gfdgfd.pl>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 12:42:57 MET

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
news:gf7jcr$k48$1@news.interia.pl...
> Poradźcie proszę, jaki dysk kupić. Chciałbym zeby był szybki, i trwały.
> Cena i pojemnosc to sprawa drugorzędna. Oczywiscie nie chce wydac na to
> 1000zł, ale każdy uzasadniony koszt jest do przyjęcia.

Osobiscie polecam Samsungi. Mialem juz wiele dyskow, IBm, Seagate Barracudy,
WD padaly jak muchy. Odkad od paru lat mam Samsungi SpinPoint chodza jak
zloto, najmniejszych problemow, zadnych bad sktorow. A do tego tanie w
porownianiu z konkurencja. NAwet 11 letni Samsung 2GB, ktory lezy juz pare
lat w szafie na emeryturze nadal jest sprawny i zal mi go wyrzucac ;)

V.