Re: jaki szybki i trwały dysk kupić?

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 13:31:11 MET

ViRuS wrote:
> Osobiscie polecam Samsungi. Mialem juz wiele dyskow, IBm, Seagate Barracudy,
> WD padaly jak muchy. Odkad od paru lat mam Samsungi SpinPoint chodza jak
> zloto, najmniejszych problemow, zadnych bad sktorow. A do tego tanie w
> porownianiu z konkurencja. NAwet 11 letni Samsung 2GB, ktory lezy juz pare
> lat w szafie na emeryturze nadal jest sprawny i zal mi go wyrzucac ;)
>
> V.

u mnie sędziwego wieku dożywają seagate'y i WD'ki - zaś padają jak muchy
Samsungi (głośne, wolne i często wadliwe serie - za to tanie), Maxtory
(chyba najbardziej stresujące dyski) i IBMy... btw. mam sprawnego
Seagate 150MB i Caviara 420MB (podłączany chyba jeszcze do Amigi)...

Samsung to taka firma jak LG - robi wszystko i nic - z drugiej strony
raz na jakiś czasu uda się mu wypuścić jakiś sensowny produkt i to
tyle... szczęście masz jak na niego trafisz...