Re: Wentylator zasilacza CHIEFTEC CFT-560A-12S 560W

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 22:17:18 MET

Mateusz Szczyrzyca pisze:
> Co do wentylatorów w chieftecach - faktycznie głośne łobuzy. Normalnie
> się kiedyś wnerwiłem, rozkręciłem i zamontowałem tam Noctue 120 mm,
> bo miałem dość.
Potwierdzam, w dodatku (przynajmniej w "budżetowych" wersjach
350/400/450W) lubią sobie zacząć wyć przez wpadanie w rezonansy itp, po
śmiesznym przebiegu 2-3 miesiące. Ja wymieniam na przyzwoicie tanie
Arctice lub na akase (jak budżet pozwala), często nawet w całkiem nówce
sztuce jeszcze przed zamontowaniem.