Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 10:13:24 MET

On Nov 6, 9:27 pm, "Piotrek" <a...@b.ru> wrote:
> co mi z tego ze skladaja to w tej samej chinskiej fabryce skoro na koncu
> produkt w zaleznosci od marki pod jaka jest sprzedawany rozni sie  jak noc i
> dzien ?

Nie w zaleznosci od marki, ale ceny.

Kontrola jakosci nie jest za darmo, ktos
musi za nia zaplacic.

Myslisz, ze zaplaci za nia 'marka'?
A co to jest ta 'marka'? Towar, jak kazdy inny.

Za kontrole jakosci placi klient.

Albo z gory, kupujac drogi model, ktory przed
sprzedaza jest przetrzepany u producenta i slabsze
egzemplarze ida na przemial, albo z dolu,
ryzykujac stracony czas na wozenie trupa
po serwisach.

Ludzie, ktorzy uzywaja komputera do pracy
i nie stac ich na ryzyko utraty czasu pracy,
kupuja kontrole jakosci z gory, osoby prywatne
kupuja byleco za 2k i najwyzej dokupia
kontrole jakosci jak trafia na slabszy egzemplarz.