Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 21:27:01 MET

> IMHO to bez znaczenia. Komputery marki "Toshiba" może robić, w tym samym
> czasie, Compal, Inventec i Quanta, a marki "Acer" Quanta, Compal,
> Wistron i Inventec. Dodatkowo, wcale nie jest wykluczone, że na
> sąsiednich liniach produkcyjnych powstają Toshiby z górnej półki i
> najtańsze Acery. Dodatkowo jest tylko 2 liczących się producentów
> procesorów, 3 pamięci, 3 matryc, 3 dysków twardych itd.

jak rozumiem polityka jakosciowa firm ktore firmuja swoim znakiem notebooki
nic dla ciebie nie znaczy ?
bo jak by ci powiedziec, malo mnie interesuje kto sklada te notebooki.
natomiast bardzo mnie interesuja produkt finalny i jego jakosc a na to
kontrola jakosci ma znaczny wplyw.
do tego serwis, podejscie do klienta itd itp.

co mi z tego ze skladaja to w tej samej chinskiej fabryce skoro na koncu
produkt w zaleznosci od marki pod jaka jest sprzedawany rozni sie jak noc i
dzien ?

--
pzdr
piotrek