Re: ranking "markowosci" producentów laptopów

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 18:58:52 MET

> Nie w zaleznosci od marki, ale ceny.

to tez, ale piszac o marce odnosilem sie do tego ze nie interesje mnie to
jaki podwykonawca sklada te notebooki a o nich pisal "mirekm"
ktos sie pod tym wyrobem podpisuje na koncu.

> Myslisz, ze zaplaci za nia 'marka'?

posrednio tak, jesli towar bedzie kiepskiej jakosci to wlasnie marka ucierpi
najbardziej na tych pozornych oszczednosciach.

> A co to jest ta 'marka'? Towar, jak kazdy inny.

tak, ale bardzo cenny towar.

> Ludzie, ktorzy uzywaja komputera do pracy
> i nie stac ich na ryzyko utraty czasu pracy,
> kupuja kontrole jakosci z gory, osoby prywatne
> kupuja byleco za 2k i najwyzej dokupia
> kontrole jakosci jak trafia na slabszy egzemplarz.

oczywiscie.
generalnie rozpatrywanie zakupu notebooka patrzac na marke a nie zwracajac
uwagi na przedzial cenowy jest glupi(typu niewazne za ile wazne zeby byl
marki A bo oni robia super notebooki i bedzie napewno lepszy niz marki B),
ale marka rowniez ma znaczenie bo to za nia stoi serwis, podejscie do
klienta itd itp.
ja np nie kupie nigdy juz sprzetu od Acera bo mi wystarczajaco nerwow
zepsuli tandetnym sprzetem i beznadziejnym serwisem/podejsciem do klienta.

--
pzdr
piotrek