Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: mirekm <mirekmm_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 14:21:17 MET

STranger pisze:

> Np. mnie się wydaje że Asus to lepsza firma od HP, a Toshiba jest lepsza
> od IBM Lenovo, A Benq jest bardziej godny zaufania od Acera, ale obie te
> ostatnie firmy są "gorsze" od Asusa, Toshiby i HP i Lenovo...
> - czy to się zgadza, czy prawidłowo mi się wydaje? ;)

IMHO to bez znaczenia. Komputery marki "Toshiba" może robić, w tym samym
czasie, Compal, Inventec i Quanta, a marki "Acer" Quanta, Compal,
Wistron i Inventec. Dodatkowo, wcale nie jest wykluczone, że na
sąsiednich liniach produkcyjnych powstają Toshiby z górnej półki i
najtańsze Acery. Dodatkowo jest tylko 2 liczących się producentów
procesorów, 3 pamięci, 3 matryc, 3 dysków twardych itd.

pozdrawiam,

mirek