Re: niezawodny dysk zewnetrzny

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 17:10:02 MET

> A konkretnie jaki to soft?

Mój własny :) Jako add-on również w wersji polskiej, no ale jeśli ktoś nie
kupował nigdy softu, tylko bazuje na wynalazkach typu opensource czy własne
skrypciki, no to sorry, nawet mając SAN-a będzie to długo trwało :)

> A nie wiesz, gdzie można taki nabyć? Na pewno mógłby się przydac.

Wiesz co, chyba w każdym sklepie komputerowym, co ma większy nietypowy
asortyment (czy. stare sklepy), a nie to gówno co teraz się buduje - MM,
Kerfur, Real, komputronik (w oddziale czekałem kiedyś na kabel przejściówkę
8 dni!).
Są to takie srebrne, grube (ekran), bo cieńkich typu Y nie widziałem nigdy.

--
Marek
www.freelancer-it.org