Re: Bluescreen: BAD_POOL_CALLER

Autor: Wojtek <wotik_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 16:35:26 MET
Message-ID: <358fc8ae-041a-4ff4-bf6f-dfecae680798@s1g2000prg.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Witam

No więc problem udało się rozwiązać następująco:
1. Przełożyłem dysk do innego komputera
2. Wykonałem na nim (a w zasadzie to na rejestrze znajdującego się na
nim systemu) instrukcje Billa: http://support.microsoft.com/kb/307545/pl
3. Włożyłem dysk z powrotem do pierwotnego komputera
4. Odpaliłem komputer z płyty instalacyjnej (konsola odzyskiwania
systemu) - już bez bluescreena - i podmieniłem wcześniej przygotowane
pliki rejestru.
5. Odpaliłem komputer (system wstał już bez problemu) i dokończyłem
instrukcje Billa (uruchomiłem przywracanie systemu).

Wszystko wygląda na to, że całość działa ok.

Dzięki za wszelkie wskazówki i pozdro dla wszystkich.

Wojtek
Received on Thu Nov 6 16:40:03 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Nov 2008 - 16:51:02 MET