Witam
No więc problem udało się rozwiązać następująco:
1. Przełożyłem dysk do innego komputera
2. Wykonałem na nim (a w zasadzie to na rejestrze znajdującego się na
nim systemu) instrukcje Billa: http://support.microsoft.com/kb/307545/pl
3. Włożyłem dysk z powrotem do pierwotnego komputera
4. Odpaliłem komputer z płyty instalacyjnej (konsola odzyskiwania
systemu) - już bez bluescreena - i podmieniłem wcześniej przygotowane
pliki rejestru.
5. Odpaliłem komputer (system wstał już bez problemu) i dokończyłem
instrukcje Billa (uruchomiłem przywracanie systemu).
Wszystko wygląda na to, że całość działa ok.
Dzięki za wszelkie wskazówki i pozdro dla wszystkich.
Wojtek
Received on Thu Nov 6 16:40:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Nov 2008 - 16:51:02 MET