problem z drukowaniem

Autor: Marcin Bugajski <mbug_wytnij__at_lu.mofnet.gov.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 09:38:03 MET

Witam!

Mam nadzieję, że dobra grupa :-)

Mam takowy nietypowy problem... nie wiem na ile softwarowy a na ile
hardwarowy ale chyba to pierwsze...

Wiem, że tutaj bardziej hardware - ale może ktos będzie w stanie mi pomóc...

well... mam Xp PRO + SP3 na Fujitsu-Siemens chipset nvidia (sic!) procek C2D
i do tego po usb podpięta drukarka hp 1018.

Drukując zwykłe wordowe itp dokumenty - wszytko gra. Drukując większe pdfy -
wywala sie spooler - przepełnia sie bufor... w serwisie HP kazali
poeksperymentować z ustawieniami pamięci wirtualnej ale nic nie pomogło...

ma ktoś jakieś pomysły?

Dziękuje i pozdrawiam

Marcin

Jesli ktoś będzie pisał na mejla proszę o odpowiedz na mbugajski na zg
kropka pl