Re: problem z drukowaniem

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 04:18:37 MET

> well... mam Xp PRO + SP3 na Fujitsu-Siemens chipset nvidia (sic!) procek C2D
> i do tego po usb podpięta drukarka hp 1018.

> Drukując zwykłe wordowe itp dokumenty - wszytko gra. Drukując większe pdfy -
> wywala sie spooler - przepełnia sie bufor... w serwisie HP kazali
> poeksperymentować z ustawieniami pamięci wirtualnej ale nic nie pomogło...
>
> ma ktoś jakieś pomysły?

Widze że nie jestem sam z tym problemem :)
Otóż jest to problem sprzętowo-software'owy

Akurat w jednej firmie się spotkałem z identycznym problemem, ale żeby nie
robić przestojów to na razie zrobiłem "prowizorkę"

Winny jest Acrobat Reader (testowałem na 6,7,8,9) - zwłaszcza jeśli plik
zawiera tylko obrazek. Rozwiązanie ? Przy wydruku wejdz w "Zaawansowane" i
zaptaszkuj "Drukuj jako obraz" czy jakoś tak. PDF-y idą

Spooler ? Ja miałem do czynienia z HP 1022n. Sterowniki WHQL. Najlepiej jak
sobie zrobisz skrypcik do restartowania spoolera i usuwania zawartości
(niewydrukowane dokumenty w kolejce). Moge ci przeslać mały skrypcik.

Reasumując, wymieniłbym drukarkę w firmie, a w domu używał skryptu.
Btw, nie próbuj robić "przywracania systemu" bo to i tak nic nie da.

--
Marek
www.freelancer-it.org