Re: Czy nadal jest formalne ograniczenie dopuszczalnej wagi coolera cpu?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 09:12:01 MET

Dnia Mon, 3 Nov 2008 15:06:45 +0100, Feromon napisał(a):

> Nie wiem żeby kiedykolwiek było ograniczenie.

Było, na przykład dlatego że coolery dla SocketA montowało się do samego
gniazda socketu - gdyby się zamontowało za ciężki radiator gniazdo
mogłoby się urwać z płyty, szczególnie przy przenoszeniu. Obecnie
montuje się wszystko do płyty głównej, więc jest sporo lepiej.
Tak czy inaczej ja miałem ponad półkilogramowego Pentagrama na Duronie i
nic mi się nie urwało.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com