Re: 8600 gt a zasilacz

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 00:18:26 MET

Geronter <geronter@wp.pl> wrote:

> Mam pytanie czy taka karta będzie pracować z zasilaczem o 350W

            Tez masz problemy ;) Przeciez ta karta ma TDP 43W, tylke co
poprzednik GF7600GT tez bedacy oszczena karta. Nawet PEGa prz4eciez nie
potrzebuje. Kazdy normalny(*) zasialcz nawet 300W to uciagnie.
(Normalny to nie rozne iboxy itp).

> firmy Chieftec.

            To zznaczy dokladnie nic, a raczej prawie nic bo Chieftec by zachowac
resztki dobrej marki nie firmuje totalnego badziewia. Jesli chodzi o
pozostale kwestie to podawaj model - Chieftec nie produkuje zasilaczy tylko
daje naklejki, sprzedaje zasilacze od roznych producentow, starsze z silna
linia 5V, nowsze z podwojna/potrojna 12V itp.

> Pozostałe parametry:pentium D 2,8GHz ,dwa dyski(80 i 320) oraz 2GB.

            Naczytales sie o tych problemach z zasialczami. Moze to i dobrze
(badziewia kompletnego nie kupisz), ale nerwowy sie zrobiles przez to ;)
Do takiego zestawu nie ma sie czym przejmowac. Z ciekawostek - Modecom
MC350 (Fortron) spokojnie ciagnie mi plyte na S939, AMD X4800+ (2x2500MHz)
Toledo jeszcze 90nm (TDP pewnie ~100W), 2 GB RAM w 4 modulach Infineona 512
MB i to jeszcze zasialne wyzszym napieciem DDR1 PC3200, 2 HDD 7200 RPM
dwutalerzowe (250 i 120 GB), DWDRW, DVDROM, ciagnace sporo pradu SkyStar2 i
Audigy1 SB0090, sieciowke bezprzewodowa i na koniec smaczek - Radeon R4850
Asus @TOP 680 core /2100 mem. Dziala bez zajakniecia. Tez przed zmiana
grafiki zastanawialem sie czy nie czeka mnie zmiana zasilacza, szybki
research po sieci potwierdzil jednak ze te Fortrony - Modecomy MC350 ciagna
ludziom konfigi z R4850 bez problemow, a ta karta ma TDP nie 43W jak
GF8600GT, tylko 110W na referencyjnych zegarach, @TOP na pewno ze 120W.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938