Re: Urządzenie wielofunkcyjne HP atramentowe jakie?

Autor: Mxer <mxer_at_wp.pll>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 07:01:22 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:genkmd$d87$1@news.onet.pl...

> Kilkumiesięczny przestój może być dla Brothera śmiertelny zwłaszcza na
> zamiennikach.

To bzdura, trzeba wiedziec jak sie z nim obchodzic i tyle. Ci co go maja,
wiedza ze nienalezy go odlaczac z pradu, jak ktos malo drukuje to drukarka
sama sie od czasu do czasu przeczysci. Ot cala filozofia.

>W HP po prostu wymieniasz tusz - są tez zamienniki za ok 50 zł za 1000 str
>cz-b i około 500 kolor.

Tak, tak... tak to sobie tlumacz. Chyba masz laserowa drukarke !!! Nawet na
tuszach XL taki wynik jest nieosiaglany. Producent podaje ze na 21 XL
wydrukuje 460 stron ! przy 5% zapelnieniu ! Co w praktyce oznacz okolo
250 - 300 stron. Tyle co na zamienniku.

Nie mowie ze HP to zlo, choc jest glownym zrodlem mojego utrzymania, to
dobre drukarki dla nieoczekujacego zbyt wiele uzytkownika. Sa proste w
oblsudzie i odwdzieczaja sie wmiare bezproblemowa eksploatacja.

Sam mam brothera, ale rodzcom kupilem HP, czym sie zajmuje ? zawodowo
regeneracja.

Mx