Re: karta nvidia vs ati

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 20:58:45 MET

> zgodzę się z Tobą w 100% - ATI ma o wiele lepszej jakości obraz 2D...

Przesądy ludowe. ATI w niczym nie jest lepsze w 2D. Właśnie wyciągnąłem Sapphire
4870 bo prądu za duża żarł i wstawiłem stary GS 7600 pasywny. Ostrość bez zmian
ale kolory jakby bardziej żywe na Nvidi. Ale to też mi się chyba wydaje.
Poza tym ja u siebie nie widzę różnicy czy obraz jest analogowo czy cyfrowo.
Jest jednakowo ostry jak się wcisnie auto na monitorze. A podłączałem pod
cyfrowe i analogowe. Nie ma różnicy.