Re: Drukarka HP 5150 nie wykrywa pojemnika

Autor: Arczi <no.sp_at_m.please>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 21:17:28 MET

On 2008-11-03 13:36, Marek wrote:
> mój pojemnik ma nadrukowaną datę 2007-09-12 nie wiem czy to data produkcji
> czy ważności, ale i tak obie by się nie zgadziały :)

;)

> Kupiłem jakiś regenerowany na allegro za 20 zł ze sprawną elektroniką.
> ODezwij się do mnie za tydzień to powiem ci co było przyczyną :)

W sensie czy drukarka, czy tusz? IMO tusz. Masz 3 sztuki z którymi nie
gada, a ja... dwie z którymi nie gada. Jeśli jednak dojdziesz do czegoś
ciekawszego, to chętnie poczytam. :) Nie mam czasu zaglądać do swojej
drukarki, a i tak pewnie niewiele tam zdziałam. Wszystko scalone, więc
ani czego mierzyć (nie mając schematów i nie znając szczegółów
działania), ani lutować. Z fotografiami chodzę do lab-u, który
udostępnia profil maszyny i robi większe formaty niż A4, a niewiele
innych kolorowych rzeczy drukuję. Czasem by się tylko jakieś wykresy
przydało...

Postaraj się napisać jeszcze w tym wątku do czego doszedłeś. Będę bardzo
wdzięczny. :) Jak mi się coś kiedyś uda zdziałać, to też się odezwę.

--
Pozdrawiam
Arczi