Re: Reinstalacja systemu - lenovo ThinkPad r61

Autor: Luiza <luizka_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 21:25:07 MET

On 3 Lis, 09:53, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> Aha, czyli godzisz się z ewentualną utratą wszystkich danych
> w przypadku jakiegoś niepowodzenia?
>
> PS. Kopia danych na zewnętrznym nośniku to *podstawowa* rzecz
> przy wszystkich "zabawach" w stylu reinstalacji systemu
> czy żonglowania partycjami.

Oczywiście że się nie godzę z ewentualną utratą danych,
w sytuacji "niepewnej" przegranie danych to podstawa.
Mam nadzieję że oskarżasz mnie o taką lekkomyślność nie dlatego, że
jestem kobieta :)

Zresztą już po wszystkim, jednak tym razem z braku czasu poszłam na
łatwiznę
i po prostu przywróciłam cały system do wersji fabrycznej z płyt
recovery,
może następnym razem pobawię się z instalację czystego xp bez dodatku
"bujnego" oprogramowania od Lenova, które spowalnia mi system.

Pozdrawiam