Re: Drukarka HP 5150 nie wykrywa pojemnika

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 13:36:30 MET

> Mam dwa podejrzenia.
>
> 1. Mojemu tuszowi stuknęły w czerwcu 3 lata od daty ważności. Może
> drukarka przestaje współpracować z tak starymi tuszami? Ale działał,
> jest go pół, a nowego kupować nie będę. Nie potrzebuję aż tak, by
> ryzykować stratę kasy jeśli przyczyną jest awaria drukarki.
>
> 2. Autodestrukcja po 5 latach używania...? Mniej więcej tyle ma moja
> drukarka. ;)

mój pojemnik ma nadrukowaną datę 2007-09-12 nie wiem czy to data produkcji
czy ważności, ale i tak obie by się nie zgadziały :)
Kupiłem jakiś regenerowany na allegro za 20 zł ze sprawną elektroniką.
ODezwij się do mnie za tydzień to powiem ci co było przyczyną :)

Ja również podejrzewam pojemnik, a dokładnie walniętą jego elektronikę.
Oryginału nie było sensu kupować (130zł) a tym samym zamiennika nowego
(90zł), bo za tą cenę mam już jakiegoś Canona do hurtowego napełniania :)

btw,
zastanawiam się kiedy alternatywni producenci zaczną robić przeźroczyste
pojemniki na tusze, co by user wiedział kiedy się jaki kolor kończy :)

--
Marek
http://www.freelancer-it.org