Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 17:30:39 MET

Kot Prezydenta pisze:
> Ale się uparłeś, jeśli chcesz kupić laptopa ze względu na jego nawę to
> popelniasz moim zdaniem największy błąd, można oceniac dany model, serię
> laptopów a nie całą firmę bo kuriozalnie możesz wybrać nasłabszy model danej
> firmy "markowej" , dużo słabszy i mniej trwały niż podobny model "mniej
> markowej" firmy.

Ok. Rozumiem.
Tylko skąd mam wiedzieć co warto kupić w danym momencie, jaki model
której firmy... to odwieczna bolączka konsumenta, heh :)
Poza tym sprawa byłaby prostsza gdybym kupował laptopa dla siebie tylko,
ale to ma być laptop dla kobiety, która zna sie mało na sprzęcie
komputerowym a jedyne co zna i kojarzy to nazwy popularniejszych marek
laptopów z reklam itp., więc bardziej się zapewne ucieszy z markowego
sprzętu niż z laptopa jakiejś mniej znanej firmy.

> Co ci da moja ocena która mówi że IBM/Lenovo to wiarygodny dostawca ? mialem
> w rękach 3 laptopy z okreu przejściowego i byłem z nich bardzo
> zadowolony.... do piatku kiedy dostalem do ręki laptopa z najnowszej linii i
> już nie jestem taki pewien czy w ciemno polecę komuś lenovo ...

Hmm... takie opinie z własnego doświadczenia są cenne, bo pozwalają się
czegoś trzymać, człowiek nie lubi chodzić po omacku, lepsze są
informacje szczątkowe i niepewne niż żadne.:)
Tak zresztą działa rynek reklamowy, często powtarzane reklamy w końcu
wywołują u widzów przeświadczenie że dany towar jest dobry bo znany i
chwalony. Na podobnej zasadzie podobają sie ludziom bardziej już kiedyś
słyszane piosenki.

--
pozdrawiam
STranger