Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 17:19:31 MET

Radosław Sokół pisze:

> A niby dlaczego? :) Skoro w tanich seriach każdy z nich ku-
> puje gotowe zestawy z własną nalepką od jakiegoś tajwańskie-
> go producenta, to jakość będzie absolutnie przypadkowa.

Aha, a tego nie wiedziałem, myślałem że mają najczęściej własne fabryki
i linie montażowe, a proces składania wpływa na jakość końcową.

> Ale oni produkują przynajmniej coś (choć i teraz coraz trud-
> niej o produkt danej firmy -- każdy z każdym współpracuje
> i potem dostaje się mieszankę rozwiązań różnych firm i trudno
> kogokolwiek za coś winić).

Czyli jest kompletny misz-masz na rynku laptopów i nie wiadomo jakie
komponenty dany producent montuje w swoich modelach notebooków, bo
pochodzenie i jakość komponentów się może losowo różnić?

> Droższe HP są znacznie lepsze niż ASUS według mnie. Tak samo
> Toshiby -- tanie są naprawdę marnawe, a te droższe nie są wcale
> IMHO tak dużo lepsze od Lenovo Thinkpadowych.

O właśnie! :)
I o takie opinie mi między innymi chodziło, opinie użytkowników, którzy
mieli styczność z kilkoma modelami różnych producentów i mają opinię na
temat marek w oparciu o doświadczenia.
Dzięki.

--
pozdrawiam