Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 10:45:31 MET

STranger pisze:
> Pominąłem zapewne większość nazw handlowych, ale chodzi mi o nieformalne
> zestawienie czy można darzyć większym zaufaniem laptopa np. Asusa czy
> HP, albo Benq versus Acer. Oczywiście konfiguracje porównywalne, czyli

A niby dlaczego? :) Skoro w tanich seriach każdy z nich ku-
puje gotowe zestawy z własną nalepką od jakiegoś tajwańskie-
go producenta, to jakość będzie absolutnie przypadkowa.

> Takie zestawienie nazw handlowych notebooków imo ma sens, bo przecież na
> innych rynkach np. motoryzacyjnych takie marki jak mercedes, audi,
> toyota, czy bmw cieszą się większym respektem od fiata, seata, skody czy
> kia.

Ale oni produkują przynajmniej coś (choć i teraz coraz trud-
niej o produkt danej firmy -- każdy z każdym współpracuje
i potem dostaje się mieszankę rozwiązań różnych firm i trudno
kogokolwiek za coś winić).

> Np. mnie się wydaje że Asus to lepsza firma od HP, a Toshiba jest lepsza

Droższe HP są znacznie lepsze niż ASUS według mnie. Tak samo
Toshiby -- tanie są naprawdę marnawe, a te droższe nie są wcale
IMHO tak dużo lepsze od Lenovo Thinkpadowych.

|                 |  Politechnika Śląska                   |