Re: Drukarka HP 5150 nie wykrywa pojemnika

Autor: Arczi <no.sp_at_m.please>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 09:47:04 MET

On 2008-11-01 13:47, Marek wrote:
> Witam,
>
> Drukarka HP Deskjet 5150 nie wiadomo dlaczego przestała widzieć pojemniki z
> tuszem kolorowym, tzn. jak go włożę (a mam razem 3 takie) to miga dioda
> "kropelka" i drukowanie ruszy tylko jak wyjmę go i zostawię w środku tylko
> czarny tusz (opcja druku z jednym pojemnikiem jest możliwa w tym modelu)
>
> Co u licha jest z moim "presies" ? Rozumiem, że jeden, dwa pojemniki
> uszkodziłyby się, ale trzeci ?
> Podejrzewam że jest to jakaś awaria generalna, failure, destination
> śmietnik, ale może da się to jakoś samemu naprawić ?
> [...]

Mam to samo. Stało się to w czerwcu, podczas drukowania. Nie znalazłem
rozwiązania. Ponieważ niemal nie drukuję w kolorze wyjąłem kolorowy
tusz. Ale chętnie bym ją naprawił...

Mam dwa podejrzenia.

1. Mojemu tuszowi stuknęły w czerwcu 3 lata od daty ważności. Może
drukarka przestaje współpracować z tak starymi tuszami? Ale działał,
jest go pół, a nowego kupować nie będę. Nie potrzebuję aż tak, by
ryzykować stratę kasy jeśli przyczyną jest awaria drukarki.

2. Autodestrukcja po 5 latach używania...? Mniej więcej tyle ma moja
drukarka. ;)

--
Pozdrawiam
Arczi