Re: karta nvidia vs ati

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 12:29:25 MET

BQB wrote:

> Nie wiem co to te CUDA, ale powiedz mi, jak można w grafice 2D
> wykorzystać PhysicX? Po co płacić za coś, z czego nie będzie się
> korzystać? Inaczej mówiąc (znów porównanie do samochodów) kupujesz
> samochód, który ma dużą moc z 400-500 koni, bo lubisz, no to kupujesz
> jakąś ciężarówkę Scania?

Nie wiem co to jest dla ciebie grafika 2D ale po pierwsze nie ma
obowiązku uzywania PhysicX po drugie jest ona pochodną CUDA
czyli wykorzystania do obliczeń numerycznych poteżnej mocy wielordzeniowych
procesorów graficznych NVIDII która 99% czau leży sobie spokojnie odłogiem,
a po trzecie czy np. PhotoShop zalicza się do grafiki 2D, bo jeśli tak to
wpisz
sobie np oba te słowa do googli i zobacz co z tego wyniknie.
Ot choćby to:
http://pclab.pl/news32646.html
Co do dopłaty 100zł za dodatkowe 350 koni przy nie zmienionym zuzyciu
paliwa to bym sie zastanawiał czy mi sie nigdy nie przyda?

miab