Re: skaner + drukarka + wifi

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 12:12:05 MET

MC pisze:

> To zależy o jakim skanowaniu myślisz. Są dwie możliwości, uruchamiasz
> skanowanie z komputera i z tym nie powinno być kłopotu. I drugie,
> skanowanie z kombajnu do wybranego foldera na wybranym komputerze. To
> już wyższa szkoła jazdy.

Ważne, aby działało, użytkownik się przyzwyczai. W tym HP co mówiłem,
jeśli jest połączenie przez wifi, to w ogóle porąbane - przez odpowiedni
program trzeba skanować, wybór parametrów marny a i tak trzeba podejść
do skanera i potwierdzić, ewentualnie wciskasz przycisk skanowania na
skanerze, wybierasz kompa i lecisz do kompa potwierdzić.