Re: skaner + drukarka + wifi

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 17:55:42 MET

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:490edc85$1@news.home.net.pl...

> Ważne, aby działało, użytkownik się przyzwyczai.

Niezupełnie, jednak wstawianie kartek bez biegania do komputera jest możliwe
tylko w drugim ze sposobów. Jak sterujesz z komputera to jednak musisz
biegać.

> W tym HP co mówiłem, jeśli jest połączenie przez wifi, to w ogóle
> porąbane - przez odpowiedni

Moim zdaniem HP ma jeden z najlepszych instalatorów wifi i chyba najgorszy
soft do skanowania. Usiłuje w każdej sytuacji być mądrzejszym od
użytkownika.

> program trzeba skanować, wybór parametrów marny a i tak trzeba podejść do
> skanera i potwierdzić,

Nie trzeba potwierdzać, to jest do ustawienia.

> ewentualnie wciskasz przycisk skanowania na skanerze, wybierasz kompa i
> lecisz do kompa potwierdzić.

Tutaj to samo, nie ma takiej konieczności. Gdzieś w zakamarkach tego całego
Solution Center są takie dwa ptaszki do odhaczenia.