Re: Kupiłem kabel HAMA 10m i jest kupa :(

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 23:07:53 MET

Ok. Przepraszam, że zaśmiecam grupę - uzyskanie kolorowego obrazu na
ekranie telewizora było kwestią ustawienia właściwej opcji w menu
połączeń (plus wybór odpowiedniego gniazda Scart, do którego się
wpinałem z sygnałem z S-Video notebooka). Pozostał niesotry obraz ale to
raczej nie na tą grupę.

Pzdr, OMSON

P.S. Ten kabel HAMA, który kupiłem to straszny badziew (piny w scart'cie
już zaczęły wypadać po kilku wsunięciach do TV). :[ Lepiej nie kupujcie
takiego :P