temperatura ati 4850 a zwisy

Autor: plusz <pluszpicassa_at_googlemail.com>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 23:22:18 MET

już kiedyś pisałem, że komp mi się wiesza - można znaleźć w archiwum
opis

obraz "zamraża się", czyli widzę cały czas ostatnio wyświetlaną
klatkę, ale mysz i klawiatura działają

oczywiście poza klepsydrą oczekiwania nic się nie wyświetla po
naciśnięciu ctrl+alt+del

wydawało mi się, że to wina temperatury karty, ale w testach udaje mi
się ją doprowadzić nawet to 90/102 stopnie (rdzeń i pamięci) a przy
zwisach temperatura wynosi 80/98 stopni

wracam do mojej poprzedniej teorii, że to wina RAIDa lub mostka na
płycie P5K Pro

Jak to sprawdzić? Jeśli wyjmę jeden dysk z RAIDa to i tak chyba ruch
będzie szedł przez kontroler RAID więc tego elementu nie wyeliminuję.
Nie chcę całkowicie rezygnować z RAIDa i przeinstalowywać systemu.

--
plusz