Kupiłem kabel HAMA 10m i jest kupa :(

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 20:16:25 MET

OMSON pisze:

> Oczywiście nie da się tego sprawdzić póki nie kupię - natomiast
> chciałbym mieć w razie czego możliwość demontażu wtyku scart - co by
> inaczej polutować kable (te droższe kable mają zalewane wtyczki z tego
> co widziałem na Allegro - np taki Prolink).

No i kupiłem u idiotów nie tani kabel 10m Hama z pozłacanymi wtykami.
Oczywiście dzieje się to czego sie obawiałem: czarno-biały obraz na TV
(na dodatek nie ostry!!) :(
Wtyczka scart umożliwia demontaż (toteż sprawdziłem poprawność połączeń
kabelków wewnątrz i jest wzorcowo tj. 2 audio R-in, 4 masa audio, 6
audio L-in; 13 masa chrominancji, 15 chrominancja in, 17 masa
luminancji, 20 luminancja in). W takim razie co może być powodem?
Gniazdo S-Video w noebook'u jest 4-pinowe, sterowniki ATI Omega 3.8.421,
wykrywany jest odbiornik TV... Może coś inaczej wypada
podłaczyć/nastawić w menu w televizorze?

Ktoś mógłby rzucić okiem na fotki?

Tylny panel TV:
http://img225.imageshack.us/my.php?image=sonyrearpanel1ri3.jpg

menu televizora:
http://img394.imageshack.us/my.php?image=sonyvideomenu1rn5.jpg

Jeśli ktoś mógłby wspomóc pomocą będę wdzięczny.

Pzdr, OMSON